Pomocy

Potrzebuję rady w pewnej sprawie otóż ostatnio ja i moja przyjaciółka mamy nieco gorszy kontakt (rzadko się teraz widujemy i ogólnie mało gadamy) i chciałbym go trochę poprawić bo wśród innych ludzi czuję się kijowo i mam wrażenie że wszyscy patrzą na mnie z góry wracając czuję się mnie unika a ja nie wiem dlaczego nic się nie wydarzyło między nami (pisałem do niej o tym ale ona mówi że jest okej) i nie wiem co robić bo nie chce się narzucać a jednocześnie potrzebuje jej uwagi by się poczuć dobrze 

Komentarze

  1. Są 2 opcje, albo wydaje ci sie ze tak jest albo tak jest tylko ona nie chce ci powiedziec ogolnie to kijowa sytuacja sprobuj z nia eszcze raz pogadac albo zastosuj taka sztuczke psychologiczna, musisz sobie obrac jakies rzeczy ktore mogly to spowodowac i sie jej zapytac czy to o to chodzi jest zansa ze zgadniesz i wpadnie bo sie przyzna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A 2 jest taka ze jak sie kogos pytasz o cos i odpowie tak ze cie to nie satysfakcjonuje to czekasz w milczeniu az powie eiecej

      Usuń
    2. Nie znam sytuacji ale moze byc zazdrosna o kogos

      Usuń
  2. I ogolnie to ja mialam tak tylko jakby bylam na miejscu tej dziwczyny i prawie wpadlam przez ta 1 rzecz co opisalam dobrze ze wczesniej ja znalam bo przyps

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle się tam wyraziłem ale chodziło mi o to że raczej nic sobie nie wkręcam bo znam ja dość długo co do sztuczki to tak zrobię i chodzi mi jedna rzecz po głowie o którą może być zła i ogólnie raczej nie jest zazdrosna bo zna ludzi z którymi się zadaje

      Usuń
  4. Ogólnie jest jeszcze jedna rzecz która mnie zastanawia i nie wiem czy powinienem o to pytać bo trochę beka xD (nie wiem czy powinienem o tym pisać bo wiem że parę osób się domysli o kogo chodzi ale jebać) od jakiegoś czasu gdy wchodzę na msp i lecę na forum to ona nagle milknie gdy parę minut wcześniej normalnie odpowiadała ludziom i była bardzo aktywna to gdy ja wchodzę znika i przestaje się udzielać XD i kurwa no nie wiem myślałem że to kwestia przypadku ale było już tak parę razy i nie wiem czy jej sie pytać o to bo brzmi to jak głupota

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Okrutnie to zabrzmi