cygan

chejka co bedziecie mieli na obiad
co jedliscje na sniadanie

Komentarze

  1. na obiad chyba jakies mienso a na sniadanie jadlam bułke z piekarni polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bułka, ser zółty, pomidor, cebula, szczypta magi!

    OdpowiedzUsuń
  3. chlebek z hummusem zodkiewa oguras papryka pomidor pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewa pozyczysz mi papryke bo mi sb chce a n mam (#)

      Usuń
  4. wow ja jogurt z japkiem ogolem zazdroszcze bo polowy z wyzej wymienionych rzeczy nie jem

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zupe krem z brokula ale niestety od paru dni nie mam apetytu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. igor jedz bendziesz duży chłop

      Usuń
    2. no u mnie podobnie z apetytem, w sumje zmuszam sb zeby nikt nic nje podejrzewal

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Okrutnie to zabrzmi